Prawdziwa wartość grafiki reklamowej oraz identyfikacji wizualnej marki lub produktu widoczna jest w efektywności jej stosowania i w skuteczności przekazania istotnych dla marki komunikatów. Z jednej strony, wizualnie powinna zachęcać i przekazywać najważniejsze cechy, z drugiej strony musi umożliwiać ich prezentowanie na wielu polach.
Wizerunek firmy i jej produktów kształtujemy przez grafikę ukierunkowaną marketingowo. Tworzymy niepowtarzalne formy graficzne idealnie dobrane do docelowej grupy odbiorców.
Nasze projekty graficzne, wyróżnia profesjonalny design. Moodboard, styleboard, colorboard – to trzy elementy stanowiące wizualną koncepcję graficzną projektu. Pozwala to nam zaprezentować zwizualizowane pomysły projektanta i zestawić je z oczekiwaniami Klienta.
Każdy cel reklamowy i każda grupa docelowa wymagają innego sposobu przekonywania. Strategia komunikacji to dostosowanie języka, stylu i sposobu prezentacji do konkretnych przyzwyczajeń, oczekiwań i wrażliwości na bodźce reklamowe.
Tworzymy przemyślaną i zaplanowaną aranżację, która występuje pod postacią różnych form. W marketingu tradycyjnym (tzw. offline marketing) przyjmuje postać: katalogów, ulotek, reklam prasowych, papeterii firmowej, prezentacji, billboardów, teczek, projektów opakowań produktów, banerów reklamowych, folderów, wizytówek, szyldów, naklejek, plakatów, flag, rollup’ów itd. Z drugiej strony, doskonale sprawdza się w tzw. wirtualnym świecie, czyli marketingu digitalowym, gdzie występują w postaci: banerów internetowych, slider’ów, mailingów, a także wzbogaca kreacje kampanii reklamowych.
Prawdziwa wartość grafiki reklamowej oraz identyfikacji wizualnej marki lub produktu widoczna jest w efektywności jej stosowania i w skuteczności przekazania istotnych dla marki komunikatów. Z jednej strony, wizualnie powinna zachęcać i przekazywać najważniejsze cechy, z drugiej strony musi umożliwiać ich prezentowanie na wielu polach.
Wizerunek firmy i jej produktów kształtujemy przez grafikę ukierunkowaną marketingowo. Tworzymy niepowtarzalne formy graficzne idealnie dobrane do docelowej grupy odbiorców.
Nasze projekty graficzne, wyróżnia profesjonalny design. Moodboard, styleboard, colorboard – to trzy elementy stanowiące wizualną koncepcję graficzną projektu. Pozwala to nam zaprezentować zwizualizowane pomysły projektanta i zestawić je z oczekiwaniami Klienta.
Każdy cel reklamowy i każda grupa docelowa wymagają innego sposobu przekonywania. Strategia komunikacji to dostosowanie języka, stylu i sposobu prezentacji do konkretnych przyzwyczajeń, oczekiwań i wrażliwości na bodźce reklamowe.
Tworzymy przemyślaną i zaplanowaną aranżację, która występuje pod postacią różnych form. W marketingu tradycyjnym (tzw. offline marketing) przyjmuje postać: katalogów, ulotek, reklam prasowych, papeterii firmowej, prezentacji, billboardów, teczek, projektów opakowań produktów, banerów reklamowych, folderów, wizytówek, szyldów, naklejek, plakatów, flag, rollup’ów itd. Z drugiej strony, doskonale sprawdza się w tzw. wirtualnym świecie, czyli marketingu digitalowym, gdzie występują w postaci: banerów internetowych, slider’ów, mailingów, a także wzbogaca kreacje kampanii reklamowych.