Branding to budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje daną markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Elementy brandingu, czyli co wpływa na kształt marki? Podstawowe elementy kształtujące branding to: nazwa firmy, strategia marketingowa, misja i wizja firmy, archetyp marki, strona internetowa, storytelling i sposób komunikacji, logo i system identyfikacji wizualnej, jakość produktów i usług oraz reklama i promocja.
Odśwież wizerunek swojej marki. Rebranding jest modyfikacją wszystkich lub któregoś z elementów składowych marki. W jego skład wchodzą: odświeżenie marki, dodanie nowych właściwości, dokonanie szczególnych zmian czy przeniesienie nacisku w marketingu na inne cechy niż te dotychczas promowane.
Mocny brand wyróżni Cię spośród innych konkurencyjnych marek. Twoja marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami.
BRANDING
Tworzymy wizualna tożsamość
Twojej marki
Branding to budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje daną markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Elementy brandingu, czyli co wpływa na kształt marki? Podstawowe elementy kształtujące branding to: nazwa firmy, strategia marketingowa, misja i wizja firmy, archetyp marki, strona internetowa, storytelling i sposób komunikacji, logo i system identyfikacji wizualnej, jakość produktów i usług oraz reklama i promocja.
Odśwież wizerunek swojej marki. Rebranding jest modyfikacją wszystkich lub któregoś z elementów składowych marki. W jego skład wchodzą: odświeżenie marki, dodanie nowych właściwości, dokonanie szczególnych zmian czy przeniesienie nacisku w marketingu na inne cechy niż te dotychczas promowane.
Mocny brand wyróżni Cię spośród innych konkurencyjnych marek. Twoja marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami.